2009年6月3日水曜日

submit

¡Hola! como esta uste?
Hello how are you today?
みなさんこんにちは、ご機嫌いかがですか?

Well, as you know, javafx.com said JavaFX The Coding Challeng has to close.
Of caurse I did submit it but I do not admit it to be honest if it is not just a "Challenge". So, I will still going to be challanging to make the ScoreEX!(codename). I would like to improve my challenge day by day, and step by step. Please keep watching me as long term :).

ご承知の通り、The JavaFX Coding Challengeは締め切られてしまいました。二次募集はなしです。私はsubmitしたかって? もちろんしましたよ。でも正直言って、とても認められる代物じゃありません、もしChallengeでなければね。ですから私のSocreEX!(コードネーム)を作るチャレンジはまだまだ続きます。日々少しずつ改善していきたいと思います。どうか暖かい目で見守っていてください(笑)。

0 件のコメント:

コメントを投稿